30. april 2011

Lilla striber..

Så er der ikke mere ferie og praktik lige nu, men hvor har det været dejligt..
Igår afsluttede jeg en 4 dages praktik i SINNERUP i Horsens og det var rigtig sjovt at være "tilbage" i butik igen efter 6 år.. Men har dog ingen planer om at skal stå i butik, da åbningstiderne nu og sikkert i fremtiden vil blive skruet op. Men jeg elsker virkelig bare den kontakt man skaber i en butik, det er altså virkelig noget  særligt.. synes jeg! Men som en lille farweller derfra fik jeg lækre gaver bl.a. denne her Kähler skål..

                                                               uhhhm.. i love it!

2 Hilsner:

jonna sagde ...

Åh ja Maria... jeg havde da lige glemt at du har været i butik, det var da dejligt at det har været en god oplevelse :-)) Håber I har haft en god weekend, hos mig har den jo stået på arbejde i haven, men det nyder jeg nu også.
Vi ses
Knus fra Mig <3

PillePalle sagde ...

Dette var et søtt skål!
Knus, PiPa

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)