22. juli 2011

Renseribøjler til skabet..


Mangler du nye bøjler i skabet eller skifte alle de mange forskellige slags bøjler du har hængende ud..

Så kig lige forbi Designfryd's webshop, hvor du kan købe renseribøjler til en super pris og som er i den "gode" kvalitet..

Jeg har dem selv og bruger dem også når jeg tager på marked, fordi de skaber masser af plads på stativet!

Man kan også pifte renseribøjlerne op, fx. vikle flot stof omkring dem eller hækle rundt om dem og derved give dem et personligt look..

2 Hilsner:

Designfryd sagde ...

Tak fordi at du hjælper mig så godt igang skat. Det her er jo ellers din verden så det er rart, at du kan hjælpe mig med det. Så må jeg jo gå tilbage til kødgryderne i køkkenet haha :D

Nu må vi se hvordan blogverden tager i mod det. Det har jo gået forrygende for mig på Trendsales indtil videre! Men det er jo altid rart, at kunne udvide sin hobby forretning lidt ;)

Justine Battaglia sagde ...

Dejlig blog:-) Vil du læse min og måske blive min første "faste læser" :-)
fashionchok.blogspot.com

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)