27. oktober 2010

2nd Hands Deluxe - Skal du med?



Tirsdag d. 11. januar 2011 åbner vi dørene op til nyt arrangement i Horsens. 
2nd hand deluxe er et marked hvor private kan sælge ud af deres garderobe..
Så kom fra kl. 18:00-21:00 og shop amok sammen med veninderne og gør en god handel!
Vi ses i 
Vestbyens Beboerhus
Vestergade 7b
8700 Horsens
Kunne du selv have lyst til at leje en stand så kontakt 
Maria tlf. 60 13 43 72 eller 2ndhandsdeluxe@gmail.com

4 Hilsner:

Unknown sagde ...

jaaaaahhhhhh!

Frk. TingelTangel sagde ...

Årh - det vil jeg sørme gerne afsted til:-)
-nu håber jeg så bare at min monstergravide krop tillader det! Af samme årsag må jeg nok hellere afholde mig fra en stand til mig selv, selvom det da kunne være super hyggeligt:-)

Horsens er jo forholdsvis tæt på mig, så jeg håber da at vi ses :-)

Leander sagde ...

Ærgeligt at Horsens er så pokkers langt væk fra mig :(

Anonym sagde ...

Sikke en fin blog du har, den bliver jeg nødt til at kigge lidt nærmere på. Desværre er Horsens lidt for langt fra København, så jeg springer over.

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)