12. januar 2011

Studiemor.. en helt ny titel!



Det er hårdt at starte i skole! Langt om længe startede jeg i mandags.. heldigvis kunne jeg springe lige ind, da de første 14 dage omhandler IT, dog skal jeg lige vænne mig til en nyere version af office! Og nu da jeg jo så er blevet mac brugere, så glemmer man altså meget af det man nu troede man engang kunne!

og novra hvor blev jeg glad, da jeg fandt ud af, at vi faktisk stort set alle dage (pånær onsdag) skal møde kl.9 - Det gør altså at jeg ikke skal helt så tidligt afsted, selvom det faktisk er meget tidligt.. Men det er noget af en rejse.. først med bus til banegården, så med tog fra Horsens til Skanderborg.. vente lidt der også med nyt tog som så stopper i Viby, hvor skolen ligger.. Jeg får i hvert fald god motion det næste års tid..høhø!

Men jeg er spændt på hvad dette år bringer?!


3 Hilsner:

Darling L sagde ...

Åh ja, det er lidt hårdt at starte nyt. Man skal lige ind i en rutine.
Hvad læser du?

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Louise- Ja man skal nemlig lige ind i en rutine, det skal jeg virkelig vænne mig til, især med transporten..grrr! Jeg er startet på HGV - altså ganske almindelig HG bare for voksne, så alderen spænder i min klasse fra 21-27 år. Jeg tager den i Århus, da jeg kunne gennemføre den på 1 år der, istedet for 2 år i Horsens.. Det er fordi jeg aldrig har gennemført en udd, så tænkte at det vist var ved at være på tide, bare at have noget papir på et eller andet. Men regner med at finde en elevplads som lægesekretær..

Darling L sagde ...

Okay. Smart lige at kunne korte den ned med et år.
Jeg er netop i gang med at søge elevpladser nu. Havde en HF, og var i sidste vinter så på et 12 ugers HGs forløb. Så det er lidt a la det samme vi har gang i ;-)

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)