24. august 2011

Halvdags skole - midt på ugen!


Mit nye skema er noget anderledes fra det sidste halvår. Så om onsdagen har jeg allerede fri kl. 11.30 - det er bare dejligt med en kort dag, hvor man kan nå hjem og få ordnet lidt, som man måske ikke ville have nået de andre dage hvor der bare er tryk på når man kommer indenfor døren med at hygge sig med børnene, lave aftensmad, badetid også til slut nattíd. Først der kan man begynde at slappe lidt af, måske der også skal laves lidt lektier. Åhh ja hvor ville man bare gerne ønske der var de der lidt flere timer i døgnet så man kunne nå alle de ting man gerne ville. Mit krea-mode er fuldstændig brudt ned! Synes ikke altid jeg orker at give mig i kast med noget sent om aften. Jeg mangler faktisk også et sted hvor det hele bare kan ligge til næste dag, så man ikke behøver at pakke det væk, hvis energien pludselig forsvinder.
Vi har rummet til det, men det er lige det med at få det udnyttet bedst muligt på de få kvd. der er. Få det til at være hyggeligt mens man krea'er. Også er der selvfølgelig også det med pengene - for det er jo ikke gratis at få det ligesom man gerne vil have det.

Men IDAG skal der krea's! Jeg skal bla. lave lidt armbånd og måske arbejde på nogen nye læderting. Er virkelig blevet glad for at arbejde med læder, synes man kan lave så mange fede ting - der er uendelig mange muligheder.



1 Hilsner:

Lise sagde ...

Lyder dejligt med en kort dag. Mit kreativ mood er også helt væk efter sommerferien. Men så småt kan jeg mærke at det begynder at pible igen og ideer bobler. Tror det er noget med at den mørke tid vender tilbage. Kan jo næsten ikke tænke andet med alt det regn.

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)