3. november 2011

Uld der varmer!



Børnene har uld-testet änglamarks uldserie fra coop til børn..

Børnene hoppede med glæde i tøjet og jeg spurgte straks Freja "klør det?" Men hun svarede hurtigt "nej, det er dejlig blødt" så tænker jeg bare YES!

Jeg har bare så tit hørt fra andre at sådan noget uld bare kradser på de kære smås hud!? måske det bare er en skrøne?

Så jeg blev jo selvfølgelig positivt overrasket..

änglamark har lavet serien i fuchsia og mørkeblå farve, hvilket Freja især syntes godt om da farven tiltalte hendes femårige farveunivers lige nu!

Men jeg vil helt klart fremover købe uld til min børn, for de kloge hoveder siger jo at det gerne skulle hjælpe med mindre sygdom - og hvem vil ikke gerne overvinde det?!

Da vi aldrig har brugt uld til børnene, kan jeg klart anbefale dette hvis man som nybegynder som os, ikke ved hvad man skal købe af de forskellige uld serier der findes på markedet.

Og som et gammelt ordsprog lyder, så skal man bruge uld i de måneder med "r"

(Psssst... tror i man kan få den i voksen størrelse?)

0 Hilsner:

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)