10. december 2011

Pakkekalenderen






Jeg har simpelthen modtaget den fineste gave fra Kirsten som har bloggen "Pigen og bloggen" og jeg undskylder mange gange at jeg først får  vist gaven frem nu, da det egentlig var igår jeg skulle vise frem..

Men jeg har desværre haft mange problemer med blogger, jeg har ikke kunne udgive mine indlæg i flere dage! Men endelige ser det nu ud til at det fungere igen!

Tilbage til den fine gave som Kirsten har sendt til mig. Den indeholdte nemlig mange fine godter såsom en fin lille kosmetiktaske, skønne hjemmestrikket sokker, 2 grønne filt juletræer og en lille fin lilla juletræ broche, en nøglering og en rulle hjertetape..

Alle tingene er så flotte lavet og er taget i brug - Så 1000 tak for de fine gaver Kirsten :)

Og tak til Unikarina som endnu engang har stablet denne kalender på benene :)


1 Hilsner:

Kirsten sagde ...

Dejligt at du kunne lide tingene :-)

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)