2. februar 2012

HADER sydom..

især når det kommer uventet på det helt forkerte tidspunkt!

Først var det manden der blev ramt, men som nu er ved at være over det..

Men så jeg sgu også ramt og tror det noget bihulebetændelse af en art, så nu gør jeg ALT hvad jeg kan for at slippe af med det i hulens fart.

For weekenden er planlagt som børnefri!



Vi har nemlig planlagt en lille tur til Lübeck hvor vi skal i et lækkert badeland med wellness, spa og behandlinger til kroppen..

Jeg har besluttet at VI skal afsted også kan den sygdom bare forsvinde.. den skal ikke overvinde! Hmmf

Ved ikke om der er nogen der skulle have besøgt byen? og evt. kender til noget man kan se der?

Ellers var planen også bare at det skulle være total kæreste-afslapnings-weekend :)



3 Hilsner:

Marianne sagde ...

Lige en weekend jeg kunne bruge. Håber virkelig du bliver rask. Glæder mig til at følge med på din blog.

Designfryd sagde ...

Tak for en fantastisk weekend skat, det var lige hvad vi havde brug for! Godt du blev frisk nok til, at vi kunne komme afsted ;-)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Diy se her hvordan - Det var også lige det jeg trængte til og jo jeg blev rask undervejs ;)

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)