11. november 2012

Jeg "pipper" lidt igen.

Uhhhh sikke en stilhed der har lagt sig her på bloggen!

Der sneg sig lige en god lang bloggerpause ind..

Hvorfor?

Jo, da jeg skulle til at starte ny uddannelse har jeg bare været fuldt fokuseret på dette og har bare kastet al min energi denne vej.

Nu har jeg så allerede "overstået" mit første elevsted og er rykket videre til en ny afdeling, hvor jeg skal være de næste 8 måneder.

Det er en rigtig spændende uddannelse og jeg glæder mig bare til at blive færdig i februar 2014



Men nok om det!

Ville bare lige "pippe" lidt om at jeg var tilbage på bloggen!

6 Hilsner:

Karina/Tungelunden sagde ...

Hvor er det spændende :) Jeg har også kigget på den uddannelse, men har hørt at det er svært at komme ind. Er i forvejen kontoruddannet, men når man er ledig som jeg er i øjeblikket er det jo oplagt, at tænke på om der var andre spændende ting man skulle kaste sig ud i :)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Hej Karina

Ja det er rigtigt at det er en svær uddannelse at komme ind på, men det er der også så mange andre der er. Der er selvfølgelig også i nogen områder, hvor optaget ikke er så stort. Fx. her i Horsens tager de kun mellem 3-5 elever ind om året, så er det heller ikke særligt nemt og sådan er det sikkert også mange andre steder. Men jeg satsede bare og fik sendt en ansøgning afsted og ja det endte jo meget godt :)
Kan sagtens forstå dig, nu da du er ledig at du tænker nye veje. Og man kan jo sige at du allerede har en god viden med dig som kontoruddannet, så jeg synes da' bare du skal gribe chancen og søge når muligheden er der. Der er i hvert fald nu rigtig gode muligheder for job bagefter. Kan kun sige at det er en rigtig god og spændende uddannelse :)
Hilsen
Maria

Karina/Tungelunden sagde ...

Lidt forsinket tak for svaret - det er godt, at høre fra en der kender lidt til det. Synes ihvertfald det lyder som en spændende uddannelse ud fra hvad jeg har læst :)

Unknown sagde ...

Obat Wasir Obat Ambeien Herbal Alami Ampuh Manjur

Penanganan Wasir Ambeien sagde ...

Obat Wasir
Obat Wasir Alami
Obat Wasir Herbal
Obat Wasir Ampuh
Obat Wasir Manjur
Obat Wasir Tradisional
Obat Wasir Tanpa Operasi

obat herbal sagde ...

{cara herbal mengobati herpes},{cara herbal menyembuhkan herpes},{cara herbal mengobati penyakit herpes},{cara pengobatan herbal herpes},{cara mengobati herpes dengan herbal},{cara mengobati herpes secara herbal},{cara mengobati herpes dengan obat herbal},{cara herbal menyembuhkan penyakit herpes}

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)