25. november 2009

Jeg har en plan..

ja ligesom Egon Olsen ville sige det.. man finder på mange ideér her i blogland og til mit næste projekt skal man ikke bruge mange materialer.. hvilket jo er et plus +++

Her er så min indkøbsPLAN:

Balloner (tror måske jeg har nogen gemt fra Frejas F-dag)
Papirsnørre (ikke aktuel i hjemmet mit)
Tapetklister (ligger bare i skabet og venter)

Så ikke meget dikkedar der nej...mit projekt må i vente med at se, til det er ready! Men du kan jo komme med et gæt?!

6 Hilsner:

Mette sagde ...

du skal da lave "lampe-kupler", som dem der blev produceret store mængder af i samtlige institutioner landet over i 70´erne :-)

/Mette

Losarinas mor sagde ...

Hmmmmm...............
Et eller andet papmache - måske :-)

Westmose sagde ...

Jeg gætter på en lille lyskæde med lampe kugler i forskellige farver. Kunne da se lidt fedt ud faktisk :-) Kh.

Mia sagde ...

Årh Westmose, sådan en ville være så fin!
Én fra min mødregruppe havde en sådan (tror nu den var købt) - og den så bare så lækker ud som den lå i et råt træfad!
Nå men vi må jo vente i spænding :)

Frk. Evigglad sagde ...

Jahhhh... i har fat i noget! Men mangler stadig at få købt snøre, skal nemlig til Århus og købe det..

restu ibu dan ayah sagde ...

Obat Kutil Kelamin Obat Kutil Kemaluan Obat Herpes Obat Penyakit Herpes Obat Wasir Obat Ambeien Obat Keputihan Obat Gatal Obat Kudis Obat Kadas Obat Kurap Obat Panu Obat Gatal Bokong Obat Gatal Selangkangan Obat Eksim Kering Obat Eksim Basah Obat Gatal Alergi Obat Gatal Herpes Obat Wasir Ambeien Obat Kutil Kelamin

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)