15. december 2009

Nye skønne sager...



Nøøøøj altså! Alle de skønne gaver der dumper min vej her på seneste.. idag har jeg modtaget den fiiine toilettaske med tilhørende kosmetiktaske.. super flotte!!

Min gamle kosmetiktaske har jeg haft i evigheder, købte den i Kbh for en del år tilbage og den er godt slidt.. men er bare sååå glad for den :) Men ihh glæder mig til at tage dette smukke sæt i brug.




Maaange tak for gaven Karina.. så flot lavet! Kig selv forbi uniKarina og se hendes kreationer..

2 Hilsner:

PUK sagde ...

Hej!
Du har jo vundet et hæklet tørklæde hos mig, men jeg kan ikke se, at du har sendt mig en mail med din adresse. Vil du gøre det?
pukhyllested@gmail.com
KH Puk

unikarina sagde ...

Godt at du er glad for din præmie. Jeg kan se lykkens gudinde rigtig smiler til dig i øjeblikket :o)

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)