19. december 2009

*** Stjernekold aften ***

Quick'shoot fra bilen..
'
Klik og se billedet større!

Billeder taget fra hjemturen og da vi kørte fra Århus stod den på *-6 og steg så til *-13

Uhhhhh sidder nu i min dejlig varme stue.. udkørt! Manden min tog afsted kl.8:30 mod DE-Hannover, en mandeflok på 7 i 2 biler.. på vej til en frysekold fodboldkamp! Nå men alt imens er jeg en forvirret mor der skal have pakket en masse ting som jeg har husket mig selv på at huske! Vi har julehygget den hos min mor sammen med resten af familien..og det har været en lovely dag i rette juleånd! Freja er på besøg hos famsen i 2 dage.. det er første gang hun skal overnatte i den nye lejl på 8 sal. uhh Freja elsker udsigten udover DSB banerne. Thomas kommer hjem i morgen aften.. imens hygger Tobias sig hos mama og vi slappe max af! Thomas har en fridag mandag.. så går turen atter til Århus og Lejsepigen skal hentes ;)




Pakkeleg har vi også spillet idag og vores pakker blev pakket ind i genbrugspap fra husholdningen.. Haha og de troede de have vundet sovs, ris og knækbrød!

Så hvis du også skal lave snydepakker så kan du jo også finde kasser der alligevel skal kasseres!

0 Hilsner:

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)