27. januar 2010

Det er blevet "in"




Lidt flere lækkerier.. endelig fandt jeg lidt pastelfarvet :)

Tænk at der findes så mange skønne skatte til ingen penge.. Derfor gør det mig GLAD indeni når jeg ved at pengene går til gode formål.. så fedt at se at det er blevet så "in" at finde ting fra den lokale genbrugs!

Er på udkig efter stoflapper så hvis du har noget at bytte med så skriv gerne.. jeg har også mere i pose.. sig frem og jeg skal vise dig Frk. Evigglads hule..

1 Hilsner:

Louise sagde ...

Jeg kan kun tilslutte mig genbrugsglæden, og også glæden ved at se så man bloggere, der finder guld i deres "lille lokale".

Jeg har fundet lidt forskellige stof og pudebetræk, men ofte har der faktisk været to sæt sengetøj med hovedpudebetræk til, og så har jeg ikke nænnet at klippe i det. Også fordi min kæreste faktisk er ret vild med det dejlig bløde og farvestrålende sengetøj.

Men jeg skal se hvad jeg lige har liggende, og så kan det sagtens tænktes at jeg gerne vil bytte lidt. Vi bor jo ikke så langt fra hinanden, så man kunne måske bytte via et møde? Faktisk tænkte jeg på om jeg måtte komme forbi i morgen med din gave/armbåndet du vandt i min give away? Jeg er nemlig i Horsens i morgen eftermiddag, og tænker at det jo måske er lige så nemt som med posten.

/Louise

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)