20. juni 2010

Blomsterprints

Der er også fundet lidt blødt og lækkert.. puha det hober sig op og tror snart jeg skal have lavet noget pakker med lidt blandet..


Et bæk og bølge pudebetræk i skønne lilla faver


Meget smukt og anderledes blomsterprint

3 Hilsner:

Mille sagde ...

Nr. 2 med fuglen på, fandt jeg to sæt af hos min farmor forrige weekend - ved ikke helt endnu hvad det skal bruges til ;-)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Mille- Haha det var dea lidt sjovt du havde fundet det i gemmerne hos din farmor :) Jeg ved endnu heller ikke hvad jeg skal bruge mit til.. men sådan er det tit :)

God dag til dig,
Kh Maria

Jeannet sagde ...

Jeg har også fundet genbrugs guld idag. Finder ellers aldrig noget.

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)