3. august 2010

Hvem ka' Freja ka'







Ja så var det Bilka Freja poserede for denne gang.. Synes de fik et fint billede så det er jeg fint tilfreds med ;)


Freja synes det er så sjovt at se sig selv i div. blade og bliver flere centimeter høj af det! Inden længe kommer hun igen i et andet blad hvor hun tidligere også har poseret. 

11 Hilsner:

Malene sagde ...

Ih, hvor spændende...men kan desværre ikke se billedet...er det mon kun mig?

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Malene- Ja meget.. ja havde desværre lige lidt problemer med at få det klippet ind, så jeg har linket til siden (hvor der står Bilka) ;)

Månestrålens mamasita sagde ...

kæft hvor er hun kær, en rigtig lille skattepige:)
fedt at hun selv går sådan op i det.. det er das sødt!

KH vibeke

Malene sagde ...

Nu kan jeg se det:) Nårh, hun er sød...og som Vibeke siger, er det da fedt at hun går rigtig op i det:)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Månestrålens mamasita- Hej Malene.. tak tak ja hun skulle lige finde ud af hvad det var og var til at starte med lidt usikker, men vi gør det også kun sålænge hun synes det er sjovt..

Malene- Ja så fik jeg alligevel billedet til at virke ordentlig.. Men 1000 tak altså ;)

Unknown sagde ...

Så skøn hun er - man får jo helt lyst til at købe en tegnetavle i håb om at de er kommet til at pakke hende i en af kasserne ;)

GOWRY sagde ...

Hehe - hvor er hun skøn :) Og sikke en stolt mor, du må være! BILKA skal nok få solgt en masse!

frkmus.dk sagde ...

Hvor er hun bare fin. Man kan da som mor til sådanne en skøn datter ikke være andet en glad og stolt.

Hilsen Gitte

jonna sagde ...

Hi Hi.... ja den lille skat ved godt hvordan hun skal posere foran kameraet, man kan ligefrem se hvor stolt hun er, det er rigtig sjovt....
Jeg er stolt af mine skønne børnebørn:-)
Knus fra Farmor

Unknown sagde ...

Hei og takk for sist :o)
Jeg fikk visst ikke snakket skikkelig med deg på BlogPicnicen, det var så altfor liten tid for min del...

Jeg kan da bli bedre kjent med dere gjennom de flotte bloggene :o)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Mejse- Haha.. Tak Mejse ;) Ja man kunne jo håbe ik'

Gowry- Du kan tro jeg er stolt og er sikker på at BILKA for solgt en masse :)

frkmus.dk- Tak Gitte.. Jeg er rigtig stolt af hende :)

jonna- Ja Farmor.. hun ved nemlig liiige hvordan hun skal posere :)

Namaste- Hej og selvtak for sidst.. ja det var rigtig hyggeligt :)
Men ja måske vi ses til et blogtræf en anden god gang!?

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)