23. august 2010

Retro med posten..



I fredags modtog jeg hende her.. den smukke Retro Chic Fe som den MEGET kreative Lot står bag ved.
Hun laver den ene fine fe efter den anden og jeg er målløs over hendes skønne talent som hun besidder.
Jeg var en af de 3 heldige potatoes i En Fugl i hånden's give away.. og ikke nok med Retro feen, så var kuverten også dekoreret på flotteste vis med blomster.. altså kræs på detaljerne!
Jeg glæder mig virkeligt til at jeg får sat mit krearum i stand og jeg rigtig kan boltre mig og omgive mig med alle mine kreative sager, som nu ligger hulter til bulter i kasser som jeg gennemroder hver eneste gang jeg skal i gang med noget.. og det altså ligesom pusten fra lysten! Så det glæder jeg mig altså rigtig meget til! For så skal min nye yndige fe hænge der på mit tavle..

Så TAK til dig Lot for feen og TAK til manden din Helle, som valgte mit nummer :)

5 Hilsner:

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Hvor er du heldig!!!
Den fe er bare SÅ skøn :)
Kh Tina

Unknown sagde ...

Sikke en fryd at få ind af døren :-)

Marolle sagde ...

du er bare så heldig :) og det er altid en fryd at modtage sådanne breve og pakker.

Darling L sagde ...

Fantastisk fin er hun!
Heldige dig :-)
Kh Louise

F R K. E V I G G L A D sagde ...

TanteTit- Hej Tina.. ja hun er bare så fin.. er rigtig glad for hende :)

Losarinas mor- Lige mine ord Miri..!

Marolle- Åhh Marie jeg har været MEGET heldig på det sidste.. men ihh ja virkelig dejligt at modtage disse fine gaver..

Louise-Lige præcis.. hun er såååå fin Louise :)

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)