13. august 2010

Pas paa undervandskameraer!


AGFA reklame af Ulrik Jensen filmproduktion

Jeg sad lige og kikkede igennem mine billeder og fandt et billede af denne reklame.. som jeg lige har hentet fra youtube..Det er rigtig mange år siden at den blev vist på tv (11-12 år) ved ikke om i kan huske den?! 

Men den var i hvert fald populær dengang! Nogen gange synes jeg bare det lykkedes og der kommer nogen geniale reklamer (selvom jeg hader reklame blokke) Så synes jeg denne her var sjov på flere måder!Hvorfor synes jeg den er sjov? Hmm jo ser du, den kække nørd i reklamen er faktisk min STOREBROR!!

Jep det er rigtig nok! Han holdte det faktisk skjult for hele familien indtil en aften hvor jeg sad i stuen med min mor og så tv, hvorså den her reklame rullede henover skærmen og vi grinte og grinte også kiggede jeg nærmere og sagde så til min mor "GUUUUD hvor det altså bare ligner Peter HELT VILDT" min mor kunne godt se ligheden og vi besluttede os for at optage det til ham, så han altså lige kunne se det..haha! Nå men jeg kunne jo ikke vente med at ringe til ham og fortælle ham, at han altså lignede en nørd i en reklame. "Jamen har du ikke set den?!" 
"Nej det havde han ikke" også sagde han så at det kunne jo også godt være at det VAR ham der var nørden!

Jeg var målløs og råbte til min mor i baggrunden... "Det ER Peter som er nørden!"

Han havde holdt det hemmeligt i nogen måneder og havde været rejst til Mallorca i en uge for at optage..jaja han snyd os virkelig dengang... Efter reklamen lavede de nogen flere, som dog ikke blev vist i samme omfang som denne, men de var nu altså også sjove :) 

6 Hilsner:

Julia Hausfrau sagde ...

Ha ha ha, jeg kan tydeligt huske den. Den var (er) ret sjov. Og ekstra morsomt det er din storebror :)

Maria sagde ...

Ej hvor sjovt, kan også tydeligt huske den :)

Céline sagde ...

Hi hi, jeps jeg kan godt huske den - vilket jo siger lidt om den for den skal være en go en for at man husker dem.
Men ret morsomt, at det din bror. Har han lavet andet??
Knus

Mia sagde ...

Hahaha... er på noget af en griner!! Den husker jeg tydeligt - hahahaha!

Og en ret sjovt historie det hører til ;-)

Smil fra Mia

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Julia Hausfrau- Ja det var lige et herligt gensyn! Brillerne han har på er faktisk nogen han havde fundet i genbrug ;)

Maria- Ja det er da lidt sjovt ;)

Céline- Ja lige præcis.. jeg husker også kun dem der sjove eller har et godt budskab! Han er overhovedet ikke skuespiller eller noget, han gode ven var fotograf ved Agfa og det var derigennem det skete, men jo så lavede han en juleudgave hvor han ventede på julemanden, klar til at tage billede også kommer pigerne og siger HO HO HO og så blitzede deres nisseskæg væk og de var blottet..haha og en opfølger til denne også en hvor han skulle stå på skateboard på en rampe også fik han faktisk også et job for cubansk tv, hvor han skulle stå i en jungle med en MEGET tung sværfisk og drikke juice og en anden i en ørken med en MEGA varm overfrakke på og igen drikke juice..HAHA

Mia- Ja jet sad også lige og grinte for mig selv da jeg lige kom i tanke om den og fandt det billede jeg havde liggende ;)

Ha' en god dag/weekend allesammen :)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Det da for sjovt.
Ja! jeg husker den godt, han var bare en rigtig nørd:0)
Håber ik`han er sådan i virkligheden hi hi...

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)