18. juli 2011

Min bror fyldte rundt..

40 år....

Ikke at man kan se det på ham!

Det blev fejret hjemme i deres hyggelig gårdhave, der var dog taget højde for at det dårlig vejr ville byde op til regndans, så han havde rigtig fået dækket af og faktisk synes jeg bare det gjorde det endnu mere hyggeligt, selvom det til tider blev lige lummert nok da solen var på..

Men han blev fejret på bedste vis med lækre gaver, sang og musik..

Apropos gaver så gav vi ham jo selvfølgelig noget fra ønskesedlen men jeg fik så den idé at jeg ville lave en unika gave til ham. Nu er det jo sådan at min storebror er mega fanatisk Coca Cola samler og har været det siden han var ganske ung, så der er blevet samlet meget RIGTIG MEGET ind igennem tiderne og fra hele verden. Det hjælper jo også når familie og venner husker at tage specielle souvenir med hjem..

Jeg spurgte ham engang "hvor meget har du egentlig?" Det kunne han ikke svarer på.. Det hele er pakket ned i kasser og står et sikkert sted.. Han har jo selvfølgelig en masse Coca Cola ting derhjemme, men mere diskrete ting lidt hist og her..

Til fødselsdagen fik han så dette super cool køleskab med frys.. nu er spørgsmålet bare hvor det skal stå :)


Men ikke nok med det.. så havde min bror selvfølgelig også fået bestilt en Coca Cola chokoladekage hos Langenæs.. så det kan de altså lave :)

Men tilbage til den unika gave... Jeg har lavet disse 2 billeder ud af genbrugsmaterialer. Tænkte det var en lidt sjov idé og det lykkedes da også nogenlunde at få det resultat jeg havde tænkt.. Og heldigvis vakte de glæde, hvilket var det vigtigste!





5 Hilsner:

Rikke R sagde ...

Ej hvor en fin ide:-)
Man kan få postkort med retro-cocacola billeder hos go-cards i øjebliket

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Rikke R- Tak.. synes og selv ideen var rigtig fin :) Ok sejt, vil lige sige det til ham med de postkort, Tak :)

KH Maria

Unknown sagde ...

hvor har i købt skabet og hvad hedder det ? :)

Unknown sagde ...

hvor har i købt skabet og hvad hedder det ? :)

Dina Rasch sagde ...

Hej Maria

Super fede Cola ting!!!
Hvor har du købt køleskabet henne? :)
Mvh Dina

kontakt@dina-rasch.com

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)