18. juli 2011

Regn'VÅDE Ingerslev..

Øv øv og atter øv..

Det stod ned i stride strømme.. vi blev våde, RET så våde! Jeg var så våd, fordi jeg skulle opsætte en pavillon så vi kunne være tørre `hmf` ja ja men fordi det så var en af de billige udgaver, så ville den jo også gerne lette, fordi vi ikke havde noget til at kunne holde den fast med.. armen altså! Det var heldigt jeg havde tøj med så jeg kunne skifte til noget tørt..

Nå men egentlig var jeg meget overasket over hvor mange besøgende der alligevel trodsede regnen og kom forbi..Jeg fik ikke selv kigget ordentlig, da vi faktisk havde "kunder" i teltet det meste af tiden.. men det var nu et OK salg vi fik med derfra og vi kom af med mange af de store ting vi havde med..

Regner med at vi skal afsted igen, men tror lige vi tjekker vejrudsigterne an og håber på en solrig dag næste gang :)

0 Hilsner:

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)