25. juli 2011

Stuntkvinde bliver jeg sgu nok aldrig!

For pokker da' osse..!

Er igang med at rydde op efter de to krudtugler der roder en hulens masse i løbet af en dag..

Jeg er på vej mod køkkenet med svigermor i røret og glas plastglas må vi nok heller sige. Lige pludselig flyver benene væk under mig og jeg lander rundt på min ryg! Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde.. men det ender i et grin, for hvad pokker skete der lige der?!

Da jeg endelig får samlet mig og rejst mig op, kan jeg se grunden til faldet. Der ligger LÅ vand på gulvet, som jeg ikke kunne se og ja derfra mit uheldige styrt. Får et kort deja-wu at Tobias kort forinden rendte rundt med en klud for at tørre noget op.. jaa sådan kan det sgu gå!

Men smerterne i min storetå er nu blevet så strenge at jeg har haft ringet til vagtlægen, som har henvist mig til skadestuen... men han gør det kun fordi det er storetåen den er gal med og hvis den er rigtig gal, så skal de altså lige se på den.. men æææj det var sgu da' en ommer det stunt!

HADER virkeligt det der skadestue halløj. Det er første gang jeg skal afsted, men hver gang man har nærmet sig skadestuen har man næsten kunne se at det her kommer sgu til at tage MANGE timer, hvis man altså er  rigtig uheldig..!

Jeg har aldrig brækket eller forstuvet noget - Så aner virkelig ikke hvordan smerterne er i forhold til hinanden? Men synes altid jeg har fået af vide, at en forstuvet gør mere ondt end en brækket..?

Nå men må se hvor slemt det er... eller om jeg bare er blevet "pivet" på mine ældre dage ;)

1 Hilsner:

Designfryd sagde ...

Haha skat, det ville jeg så godt have haft optaget til en sjov hjemmevideo :D

Men du er godt nok også bare uheldig nogle gange. Jeg håber ikke det er så slemt! Og nej det er ikke sjovt, at skulle tilbringe sin aften på skadestuen!

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)