3. marts 2010

Bare fordi de gør mig glad..

Da jeg var igang med tage billeder af mine loppefund, tog jeg også billeder af mine/vores arvegods.. Jeg er glad for hver og en og gør mig glad indeni, fordi jeg kender historien bag..


Den smukkeste gamle halskæde med lilla ametyst sten arvet fra min Mor..
(bruger den meget sjælent, men bare synet gør mig glad)


Gammel keramik hund med knækket hale 
(ukendt race), igen arvegods fra min Mormor Marie 


Skabet og mågestellet har vi fået af Farmor, 
pga. pladsmangel og vi er super glade for det..
Skabet så sådan her ud før!


Smuk og skøn blomstret fad/skål, 
som igen er arve fra Mormor Marie

2 Hilsner:

randiglensbo.dk sagde ...

Det er fine ting! Det er dejligt, at det er givet i arv til nogen, der værdsætter det!

F R K. E V I G G L A D sagde ...

BedstesBlog-
Tak og ja jeg elsker simpelthen at arve ;)

Kh Maria

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)