3. marts 2010

Ni Hao fra Frk. Kokeshi

Se lige hvem der er flyttet ind hjemme hos os...


Frk. Kokeshi


Freja er meget glad for hende og kvittere med et kys

Jeg har været så heldig at modtage den fineste Kokeshi dukke i Koral.. 
Det er søde Kathja fra designshoppen roomroom som har tiltænkt mig denne gave, fordi hun synes jeg fortjente den ;)

Altså saml mig lige op fra gulvet.. jeg var totalt paf og dybt beæret! Tænk der findes sådan nogen søde mennesker som Kathja der udover hendes arbejde sender mig sådan en fin gave.. Hvis du ikke allerede kender shoppen så skynd dig forbi og kig alle de skønne sager.. du kan også se mit tidligere indlæg om roomroom

1000 TAK Kathja, du er en Darling!




4 Hilsner:

Alice sagde ...

Ej, så fin, så fin! :)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Fønix-
Ja hun er nemlig bare sååå fin ;)

Kh Maria

Mirjam sagde ...

Sikke en hyggelig blog du har :)

Jeg har set, at du har byttet noget stof med påfugle bort tidligere og vil høre, om du stadig har noget af det, som du bytter med?

I så fald er jeg meget interesseret i at bytte et mindre eller større stykke.

Kh. Mirjam

Lissie sagde ...

Så flott gave!

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)