18. marts 2010

Lappe-godter!



Se lige her hvilke skønne lapper i alle farver og mønstre der lå i posten.. 

Jep jep var jo heldig at vinde trøstepræmien i The Vintage Hausfrau's give away..

så det er jo bare FANTASTISK!

Nu går tænkeren så på hvad det skal blive til.. måske et lappetæppe ville egne sig til projektet!? Men jeg glæder mig i hvert fald til at lege med det ;)

1000 tak Julia for stoflapperne..

2 Hilsner:

Julia Hausfrau sagde ...

Dejligt du blev glad for bunken. Glæder mig til at se hvad du får lavet af dem :)

God weekend. Kh. Julia

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Julia-
Ja blev super glad da jeg så pakken i posten.. Og jeg skal nok vise lidt billeder af resultatet ;)

God weekend til dig også.. måske det bliver med lille!!!

Kh Maria

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)