5. marts 2010

Mit sybord sen aften..



Stemning omkring mit sybord sen aften.. Freja har tidligere leget pilfinger-legen og har blandet mine knapper rundt.. efter jeg havde farvefordelt dem!

Faktisk er mit sybord ret så rodet og tager tit mig selv i at sidde og lede under bunkerne af stof og syting.. Jeg har ikke mit "eget" sted hvor jeg kan organisere mine sager.. Virkelig et stort ønske.. Det er så på godt jysk trælst at skulle pakke tingene ud og sammen hver dag, da det er spisebordet. Men vi har en lille gang, hvor jeg muligvis kan få plads til et bord, så nu leder jeg bare efter det helt rigtige..

2 Hilsner:

KaDaHoe sagde ...

Uuuh, sikken en vidunderlig knappesamling du har :)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

KaDaHoe-
Jeg elsker også bare knapper.. mit bedste fund er de lys blå lidt påfugle-agtige som jeg har nogen stykker af.. du kan se den på billedet :)

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)