20. april 2010

Snigende opstart..

Åhh Åhh.. jeg vil næsten ikke sove! For i morgen skal min dejlige Tobias starte i dagpleje og jeg kan bare slet ikke forstå den dag allerede er kommet lige nu her SNIGENDE uden jeg har tænkt så meget over det.. Jamen han er jo så lille endnu (den sætning som kører rundt i hovedet på mig) men ej han er jo faktisk vokset og blevet en stor dejlig dreng med skønt smil på læben.. Vi kender dp Ulla fra da Freja blev passet der, så er fint tryg ved situationen.. men nuuj det bliver hårdt altså - Hertil aften har vi dog målt feber hos ham.. så lad os nu se om han overhovedet er frisk..! 

Tobias knap 10 måneder


4 Hilsner:

Unknown sagde ...

Kan godt forstå dig :-)

Fru Birk sagde ...

nej hvor er din søn lækker - har selv to drenge og går pt på barsel med William på næsten 4 mdr... kender godt det med at tiden flyver...

Julie sagde ...

Nårh hvor er han dejlig!
Kender godt følelsen, man vil ligesom ikke rigtigt tro de er blevet SÅ store. Silas skal også starte om 2 uger.

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Losarinas mor- Tak ;)

Fru Birk- Jeg takker.. nåårh så din tid kommer også når tiden er fløjet stærkt!

Julie- Tak og ja Silas er jo jævnalderen med Tobias.. Puha man får bare lyst til at kramme og kysse dem hele tiden..

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)