13. april 2010

En fantastisk dejlig dag..

Det har været en helt fantastisk dag med den flotteste dejligste og i læ, varme forårssol!

Jeg har været så heldig at have besøg af min Mor, Steen og Svigermor som allerede ankom i går og vi hyggede med lækker grillmad og idag har vi så været en tur rundt i Lønstrup og der er blevet shoppet lidt lækkerier..Åhh det er skønt med fødselsdag og gode gaver er altid dejlige :)

Nåå så skal spændingen jo også udløses og der er fundet en vinder..Min Mor har her skrevet mit fødselstidspunkt den lørdag for 25 år siden, hvor jeg kom til verden.. så den der kom tættest på med kun 15 min fra var hende her

Tillykke til dig.. du kan sende mig din mail med info :)

1000 TAK til jer alle for at ville være med i den lidt anderledes give away jeg har stillet op.


Beklager støj blæsten i baggrunden!

0 Hilsner:

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)