10. april 2010

Nu drager vi afsted..

 Nye seje All star til Freja..
En sej gammel retro klapvogn der trænger til nye klæder!

Så kalder ferien på os.. vi drager i sommerhus i skønne Lønstrup! Åh åh hvor bliver det skønne at bare komme lidt væk og nyde hinanden. For når vi kommer hjem igen skal Tobias til at starte op i dagpleje.. Åh åh endnu engang det bliver altså hårdt! For så kalder arbejdet også på mig d.3 maj.. Men det bliver kun for 2 måneder, da jeg har sagt ja til at blive opsagt pga. nye åbningstider og de ændringer kan vi ikke få til at hænge sammen, da jeg bruger ca. 30-45 min for at komme på arbejde (derudover skal jeg aflevere de 2 krudtugler) Men de sene arbejdstider passer bare ikke mere! Nåå nu vil jeg bare glæde mig til ferien som er NU..

Ha' en skøn uge allesammen..

0 Hilsner:

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)