6. april 2010

Haven er Lilla..

Lidt billeder fra vores have som er så flot udspunget. Hyacinter og tulipaner på vej.. åhh det er bare så skønt at kigge på! Påskedagene har vi nydt i stille og roligt tempo ikke nogen vilde planer og det har bare været skønt med et par dage sammen.. også kan vi glæde os til sommerhus i Lønstrup i næste uge, det kan jo også kun blive godt! Og så er der idag 1 uge til min 25 års føs'da.. uhh glæder mig bare sååå meget ;)

Operation Påskeglad gaven blev sendt mod Haslev med lidt forskelligt i posen..Håber det kunne bruges hos modtager. Jeg venter stadig spændt på min.. er bare så dårlig til at vente ;)

Vi fik også lavet lidt ægge'sjov.. Men Freja har krudt bagi og sidder sjældent stille alt for længe så det blev til 2 paliet/glimmer æg og jeg fik lavet et med snor.. synes de meget gode og vores helt personlige..

Håber i allesammen har haft en dejlig Påske?

4 Hilsner:

Stella Dea sagde ...

Hej Maria.
Er det mon ikke på tide, at du får hilst på et nyt blog menneske?
Hvad med at besøge mig engle-gaarden.blogspot.com og hvis du er hurtig, kan du også lige nå, at deltage i min give away som trækkes i morgen.
Håber at møde dig.
Go dag fra Stella

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Stella Dea-
Hej og jo altid dejligt at hilse på nye blogger og vil bestemt kigge forbi din blog :)

Kh Maria

Vanilla sagde ...

Hej

Kan du fortælle mig om det skønne grønne stof med hvide og lyserøde blomster er genbrug eller noget der kan købes for penge...?
Venlig hilsen
Gunilla

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Gunilla-
Ja det er noget super skønt stof og ja det er for genbrug.. Hvor meget er du interesseret i.. du kan evt. også sende mig en mail, ved at klikke på mail billedet øverst oppe..Så kan vi aftale nærmere der ;)

Kh Maria

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)