25. maj 2010

Som en sten i hovedet...



Jeg snøfter og har en kolosal stor hovedpine i mit baghovede..det kom snigende i aftes og jeg var bare ikke "in the mood" til noget som helst.. så dejligt manden min klarede børnene mens jeg kunne lukke øjnene og bare få lidt ro! Men nu er det heldigvis også rigtig, som i RIGTIG længe siden jeg har været syg. Al den tid jeg har gået hjemme på barsel, har jeg ikke været ramt af noget! Så når jeg så bliver ramt nu, kan det altså bare mærkes at det bestemt slet ikke er sjovt at være syg!

Pinsen har været dejlig og tiltrængt.. Vi har nået at få lavet lidt i haven (selvom det ikke helt synes sådan) Men ja vores have er et større projekt at rette op på. Vi skal have fræset et godt stykke af haven, som bare har været så ujævn. Her skal vi have lavet en lille oase, hvor børnene kan hygge sig. Jeg tror vi skal have fat på et træhus fra Teknisk skole, som bygger dem som led i deres udannelse og som vist sælges til en ok pris..?!

Men ak ja, alting tager tid og weekenderne bliver hurtigt opbrugt med andre ting.

0 Hilsner:

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)