9. december 2010

"Helle" hvor der du?

Billede er lånt her

Tænker hele tiden.. ja hvem gør ikke det?! Men som jeg tidligere har skrevet så tænker jeg rigtig meget for tiden - Faktisk NONSTOP!

Suppedasen.. Kan godt li' det udtryk og ordet fremstiller meget godt min situation lige NU! Suppedasen.
Hvordan kommer man videre fra at plaske rundt i milioner af tanker som fylder. Hvorfor skal det fylde så meget? Hvor er det der "helle"! hvor jeg kan blive fri fra alt det der fylder?

"Helle" hvor der du? Jeg trænger virkeligt til fri..

* Kunstneren bag billedet Jaroslaw Kukowski synes jeg virkelig er dygtig! Han laver nogen super flotte billeder, men det er selvfølgelig smag og behag om man er til sådanne billeder.*

2 Hilsner:

Julia Hausfrau sagde ...

Åh, kender godt de perioder. Hvis du har brug for en der lægger øre til en masse, så skriver du bare. Nogle gange kan man finde "helle" i at få det hele ned på skrift, syntes jeg...

God weekend!

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Hej Julia.. det er virkelig sødt af dig og det kan være at jeg tager dit tilbud i brug.. Tak!

Også god weekend til dig

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)