9. december 2010

Sylvanian under træet i år..

Det store spørgsmål når man nærmere sig jul.. hvad skal man give de små?!

Vi er blevet enige om at Freja skal have dette Sylvanian dukkehus.. synes virkelig det er et skønt univers de har skabt! Når hele herligheden så er pakket ud og forhåbentlig falder i hendes smag og huset er blevet møbleret.. så tænker jeg at jeg vil dekorere det med smukt papir på væggene så det bliver mere personligt!

Ideen fangede jeg hos Helle der ejer shoppen Gavin. Du kan se meget mere lækkert på hendes blog her.
Hun har også lavet en helt særlig blog til Syvanians som bare er så fin.. se mere her. Men nej hvor kan hun bare lave en hyggelig stemning for de små Sylvanians! Så det bliver skønt at få gang i det projekt efter julen sammen med Freja..


Fandt også en anden side som sælger miniature dukkting og det kunne man måske godt bruge til Sylvanians. Du kan fx. købe musselmalet stel, Træde symaskine, mobbesæt, æbleskivepande og meget meget mere! Anyway er det i hvert fald nogen rigtig flotte ting i størrelse MEGET lille!

1 Hilsner:

Unknown sagde ...

Virkelig god ide! Der er til mange timers leg.. Jeg legede selv med Sylvanien da jeg var lille, da det hed Skovens dyr her i Danmark, og jeg elskede det! Jeg havde osse en del ting der boede i huset som egentlig var tiltænkt dukkehuse og barbier og vi lavede faktisk osse en del ting til det selv! Jeg er sikker på den lille nok skal blive glad for hendes gave :)

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)