1. december 2010

Så er dec skudt i gang.. !




For mit vedkommende har jule'hyggen bare taget lidt længere tid om at indfinde sig.. Sneen har jo egentlig gjort noget af arbejdet, for det ligger jo flot og hvidt..

Idag skal vi have hentet et skab til mindstemanden i Århus.. ihh hvor jeg glæder mig til E N D E L I G at have fundet et skab! og heldigvis kan det lige akkurat ligge i vores bil, så vi er fri for en slingrende trailer på vejene.. 

Åhh jo.. tidligere episode i Frejas børnehave; Naja en af veninderne spørger "Hvornår kan Freja lege? Hvornår må jeg komme hjem til Freja? Hvornår må Freja komme hjem til mig?" Tjaa øhhhm tjooo.. hendes moder overtager at Freja kan komme forbi lørdag til playdate? Den her vending/tanke skulle jeg lige vende i hovedet.. jeg tænker ahhh ALLEREDE..! Men selvfølgelig skal hun da' det. De er pot og pande de to tøse'piger. Så det bliver spændene at se hvordan det kommer til at gå.. 

1 Hilsner:

Unknown sagde ...

Playdate :-)

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)