27. februar 2010

3 steps guide til gadgets..


Jeg har her lavet en mini 3 steps guide til hvordan du indsætter et billede med link.Da jeg kan se mange efterspørger det, når der skal linkes til give away's.


1. Marker url øverst i din browser

Vigtigt; Husk og tjekke at du linker til selve indlægget og ikke siden.


2. Klik på gadget og find "Billede" som foto


3. Opsætning af tekst, link og billede

Titel; tekst over billede 
Billedtekst; tekst under billede
Link; indsæt url, du kopirede ( ctrl+V ) 
Billede; Indsæt billede


 Ctrl+V = Indsæt
Ctrl+C = Kopier
        Ctrl+A = Marker alt


Det er super nemt når man først har lært det ;)

4 Hilsner:

Synne Justesen sagde ...

Rigtig god ide med en guide. Den tror jeg mange vil få glæde af.

Der er bare et lille men. Er jeg den eneste der kun får røde krydser der hvor billederne skulle være?

Hilsner,
Synne

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Synne-

Det var lige det jeg tænkte ;)

Hmm.. har ikke lige været ved comp, siden jeg skrev indlæg.. men jo havde bare kopieret billederne ind, men det er nu rettet og skulle gerne kunne ses nu..

Tak, Kh Maria

Mille sagde ...

Tusind tak for en fin guide!
Er blevet fast læser :)
tjek min blog ud!
www.sightsinlife.blogspot.com

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Mille- Godt du kunne bruge den :) Og velkommen på bloggen og sikke en fin side du også har, har været inde og kigge hos dig ;)

Kh Maria

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)