5. februar 2010

Stue 12

Lidt frokost og mange papkrus senere! ...ventede på svar

En folder med info og en meget træt Tobias..

Foden i drop og pakket godt ind..


Ja vi er her endnu efter mange dage uden net.. Som jeg skrev i fredags måtte vi en tur forbi Randers børne afd.
Der blev taget blodprøver, lungerøntgen og målt på alle ledder og kanter.. men de troede ikke på at det var en lungebetændelse.. hmm!


Hele fredagen gik med at vi ventede på svar og endelig kom de så og de viste nogen meget høje tal 250 (nomalt kun 8) også viste røntgen også tegn på lungebetændelse. Så vi fik besked om at vi skulle indlægges. Havde i farten nået at pakke lidt halvt om halvt til os alle 3 - var nok en smule eller ok MEGET rundforvirret mor den fredag morgen! Nå men så var vi der, ikke meget at foretage sig.. en meget laaang weekend!


Heldigvis er tallet faldet til 21 mandag, men de vil lige holde os til tirsdag, da Tobias kl. 20 ville have fået drop i 3 døgn og skal ialt have i 10 dage. Så tirsdag vi vi lov at pakke sammen og kører sydpå igen og det kunne ikke passe bedre, for da var snevejret allerede slemt.. men vi kom hjem uden skader :)


Så nu har vi lige slappet af et par dage og er igen ved at komme ovenpå igen! Dog er Freja og Thomas nu syge.. øv altså har den sygdom ingen ende!?

11 Hilsner:

mette b sagde ...

Pyha, Maria, jeg kender alt for godt til, hvordan det er at bo på en børneafdeling. Langmodighed, tålmodighed, utålmodighed, bekymring, uro, lamper, der blinker, alarmer der larmer. Og når man så vender snuden hjem igen er man sådan lidt... forpjusket og det tager et par dage, at komme rigtig hjem igen.

Fortsat rigtig god bedring til jer.

Klem fra
Mette

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Hej Mette

Tak for dine hilsner.. det varmer :)

Men ja det er præcis de ord der kan sættes på sådan et ophold.. og ja det har bare lige taget nogen dage at indhente det forsømte.. men vi er ved at være back on track.. selvom der stadig snager lidt sygdom i huset hos os alle..

Men TAK!

Unknown sagde ...

Åh- jeg føler SÅ meget med jer !

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Hej Miri

Tak det varmer :)

Lavendel sagde ...

Håber det nu går fremad - men sikke en omgang, den kunne I - især Lillemand - godt have været foruden! God weekend!

Westmose sagde ...

Hold op en omgang I har været igennem...jeg har desværre også oplevet det 3 gange (1 gang med hver barn) så jeg ved hvor skrækkeligt det er - især ventetiden!!. I ønskes en god og rask weekend. Kh. Mette

Polka sagde ...

Øv! Rigtig god bedring med jer allesammen. Håber I "kommer lidt mere hjem" i weekenden!

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Hej Lavendel; Jo tak det kunne vi godt have været foruden.. Vi er heldigvis i bedring også god weekend til dig og dine..

Westmose; Uh nej da 3 gange!! Det var da også utroligt uheldigt for jer! Men ja det er skrækkeligt og ventetiden forfærdelig..Også god weekend til jer sydpå :)

Polka; Tak.. vi håber også på bedring i weekenden :) god weekend til dig og dine..

jonna sagde ...

Hej Hej.... Ja det har været en hård uge, jeg håber alle vil være raske her til weekenden, jeg ønsker jer en god weekend, med hygge i den lille familie.
Knus og Tanker
fra Farmor....

Julia Hausfrau sagde ...

Hej Maria

Du har misforstået mit indlæg, det er ikke mig der har de 10 meter tapet i en give away. Det er Frau Weber. Jeg reklamerer bare, som en del af mine lodder hos hende. Skynd dig at klikke ind igen, og deltag i hendes konkurrence. Og måske lige få ændret reklamen ude i siden ;)

Men hvis du gerne vil have noget af tapetet, og ikke er så heldig at vinde hos Frau Weber, så har jeg noget vi kan bytte med?!

Kh. Julia

Claudia sagde ...

århhh lille mand, håber det går fremad:-)

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)