8. februar 2010

Angulus for en plovmand!


Ja det sgu' rigtigt nok..

Den anden dag, da Farmor var på besøg og hjalp os med at komme ovenpå igen efter alt det her   uplanlagte sygdom.. Men vi var en tur downtown Horsens suge lidt af den friske luft i os og solen skinnede..

Nå men vi kommer forbi Holst sko og Farmor siger lige... HOLD! jeg skal lige ind og spørge efter nogen sko.. ja ja okey jeg venter imens og lige idet hun er på vej ud, slår hendes øjne flikflak og hun spotter et skilt Angulus fra 500 kr.

Jaja... fra 500! Så "plejer" det som regel bare at være noget la la der ikke er noget at kigge efter. Nå men vi kigger og ser at de her fine støvler faktisk står til 500 kr.. ikke noget pjat!

Det kunne vi ikke gå forbi.. så med hjem det kom de og jeg er bare så GLAD for mine nye skønne støvler!!

3 Hilsner:

Louise sagde ...

Fedt! Og ja det er sgu en virkelig god pris. Angulus har nogle helt fantastiske sko. Jeg glæder mig til sommersæsonen, for jeg har nemlig et par sølvfarvede Angulus som snart trænger til at komme ud og blive luftet.

jonna sagde ...

Hej Maria.

Det glæder mig, ja det var da også bare for billigt at gå forbi.
Knus Farmor...

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Louise-
Ja det er fantastiske sko.. uhh de er så fine i den sølvfarvet.. ja kom så forår og sommer :)

Jonna-
Ja det var nemlig for billigt at passere :) TAK!

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)