9. februar 2010

L♥VE elephants!



Fandt det her skønne stof med små gule elefanter godt gemt under en masse andet.. men hvor er det fint.. har altså bare et eller andet med elefanter! Da vi var var på Mallorca maj sidste år.. (mig godt gravid med Tobias) da var vi i en zoo og der var der nogen elefanter som jeg synes så lidt sølle ud.. men jeg fik dem dog lokket hen til os og de var meget ivrige efter Frejas riskage, så prøvede jeg (læs:kastede) jeg det op i dens snabel! Alt imens Thomas filmede det.. haha crazy mama! Må se om jeg kan finde klippet så i kan se det..

Se lige hvad jeg ellers fandt på boghylden, anden nederste hylde i genbrugsen.. Baby tegn. Har hørt meget godt om de her babytegn og synes mange snakker om dem.. og så finder jeg den der blandet en masse andre baby bøger..Men så må jeg jo igang med at læse.. så jeg ikke får det udskudt og først kommer igang efter Tobias er begyndt at snakke!  men come on fik den til en flad 5'er det er da et kup når bogen koster 249 kr. i butikkerne..

9 Hilsner:

Malene sagde ...

Ja sikke et kup:) Både bogen og det lækre stof med elefanter...jeg har altså også noget med elefanter...og ugler, bambier, giraffer, svampe og, og og...:)

Mie sagde ...

Hvor er det fint det stof med elefanterne.

Vi prøver os også frem med babytegn - men altså, jeg er lidt en utålmodig type og det samme er min datter, og når hun er skrupsulten og skal til at have mad, så er hun vist fløjtende ligeglad med, hvilke tegn jeg laver med hænderne bare hun får den ske i munden :-)

Men jeg er også ret stædig, så vi bliver ved, men mest omkring mad/drikke-tegnene indtil videre.

Polka sagde ...

Jeg har også en svaghed for elefanter og synes, at dit stof er helt fantastisk!

Jeg prøvede lidt med tegn til vores yngste. Hun lærte at sige til, når hun var mæt. Det gav mere ro på måltidet, fordi vi ikke skulle tolke så meget. Jeg begyndte desværre lidt sent, så det var det eneste, der rigtig kom til at fungere. Når vi engang (..) skal have en mere, skal det helt sikkert bruges. Jeg bruger tegnsprog til daglig på arbejde, så det bliver nok det og ikke babytegn. Men bare man forstår hinanden ;-)

Held og lykke med det! Og du må da meget gerne vise, hvad du får lavet af elefantstoffet ;-)

Unknown sagde ...

Haha hvor er det sjovt, at se det stof "igen" jeg havde nemlig lige det der stof på minbaby pude ( bare i blå ) i 1980érne ;o)

Westmose sagde ...

Hej Maria - Jeg er selvfølgelig klar på en Change Away hvad kan du friste med? Kh. Mette

Sincerely Sus sagde ...

Mange TAK for din hilsen, det gjorde mig glad helt ned i maven :)

Har også set bogen, men sys den er liiiidt for dyr, men tiL en flad 5'er ville jeg også ha' slået tiL..

Måske jeg skulle ta' mig tid tiL at kigge bøgerne igennem i genbrugs butikkerne i min by? Se om der skulle gemme sig et bog-kup der? Fandt fin krea-børne-bog i Kvivkly tiL 50 kr., fin inspiration tiL når Dukke Darnet & Lille manden blir' lidt ældre...

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Malene-
Ja ik! Haha ja alle dem du nævner har jeg også en svaghed for..

Mie-
Tak tak.. synes bare lige de havde de rigtige farver.. Haha jeg kan også være den utålmodige type ang. bøger.. Haha men ja når er sultne så skal der bare serveres NUUUU.. men ja nogen gange betaler det sig at være stædig.. bare ikke fedt når både mor og 3årig Freja er det på samme tid..ihhh!

Polka-
Ja tror jeg der er mange der har..og ja det er da elefantastisk! Det var da også en god måde at bruge tegnene på.. det gjorde vi også med Freja. Og tegnsprog er faktisk godt at kunne bruge.. Jeg skal nok vise frem hvad der kommer ud af de gule elefanter..

Jannie-
Haha.. ej hvor sjovt! Så jeg har fundet lidt guf fra 80'erne.. SKØNT :)

Westmose-
Super! Måske nemmere at spørge hvad du kunne være på udkig efter?

Sus Maabo-
Godt at høre :) Ja jeg havde heller ikke købt den til 250 kr.. Så det var en win-win for mig til en femmer :) Uhh ja dejligt med krea bøger.. der er mange hyggestunder med børnene..

Trine sagde ...

Har du stadigvæk stoffet? Jeg leder nemlig efter dette stof til min søn og vil gerne betale for det!
Mvh. Trine.

Stinne sagde ...

hejsa - hvis du vil af med bogen på et tidspunkt så vil jeg glædeligt overtage - vi bruger tegn med vores datter der er 10 mdr og hun forstår allerede ret mange og bruge fast 4 tegn (drikke, tak for mad, elsker dig og så sit navn)

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)