14. februar 2010

En dåse i shoppen..


Denne er lige lagt i shoppen.. synes den er rigtig skøn!

6 Hilsner:

Unknown sagde ...

Det må jeg faktisk give dig ret i :-)

mette b sagde ...

Hej Maria,
Den vil jeg rigtig gerne have fingre i ;o)
Hvordan gør vi?

KH Mette

Unknown sagde ...

Hey Maria
Har du modtaget min mail i går?? ;o)

knus fra jannie

Unknown sagde ...

Hov, forkert mail ovenstående..

fra jannie ;o)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Losarinas mor-
Ja og nu skal Mette b, blive den heldige at kunne kigge på den :)

Mette b-
Super.. den skal blive din..Har skrevet til dig på Blandet Bolcher :)

Kh Maria

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Jannie-
Haha.. imens jeg har skrevet.. har du også skrevet besked.. og bagefter fik jeg så lige sendt mail afsted til dig :)

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)