12. februar 2010

Enkelt..

Har jo helt glemt at vise mine super skønne guldsmed øreringe.. jeg var den heldige og vandt dem i Leander's give away og de er bare fantastisk søde og enkle og passer meget godt til mig, som ikke går særlig meget med smykker, men når jeg gør at de så er enkle i deres udtryk :) Tusind tak for dem Julie..



2 Hilsner:

Sommerhusstil sagde ...

Hejsa Sikken nogle fine øreringe, jeg syntes din blog er spændende så jeg melder mig på som fast læser,,,,,hvis du har lyst må du gerne kigge på min den hedder Betina-sommerhusstilblogsspot.com
Ha en dejlig dag Kram Betina

F R K. E V I G G L A D sagde ...

betina-
Hej og jov tak er også rigtig glade for dem :) Jeg har kigget forbi din side og ihh den er fin og elsker din smukke indretning..

Kh Maria

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)