10. februar 2010

Come on altså!


Lidt af dagens fund...2 fine børne træstole (som selvfølgelig skal shines op) En lækker retro sybog Eva's sy selv - spar penge! Og lidt lækkert stof til samlingen...

Så skynder man sig hjem, fordi man har aftalt med GLS at de skal komme med en pakke også tager de fejl og laver big time kluddermutter! Nå men nu ved jeg jo at det IKKE er fedt at blive råbt af i telefonen, da jeg selv arbejder i kundeservice hos DHL (altså konkurrenten) Så jeg bevarer roen og takler opkaldet på en voksen måde.. for det andet er for åndssvagt

Men AAAARGH for pokker hvor trælst!!

Kan du takle og ikke blive sur?

4 Hilsner:

Unknown sagde ...

For det meste er jeg meget voksen ..Men flippede godt nok meget barnligt ud i telefonenen med en ansat på bornholmerfærgen engang.. :-)

Westmose sagde ...

Hej igen Maria - Hvor ser den bare god ud den bog....kunne også godt tænke mig lidt alternativer til Elsebeth Gynther.

Ang. vores lille byttehandel, jeg vil samle lapper til patchworktæpper til Sara og Emil. (20x20 cm). Du viser et billedet af et mørkebrunt med blomster det ser fedt ud, men ellers lilla, gul, grønt, gerne masser af blomster??? Men som sagt meget åben for dine forslag.

Kh. Mette

En fugl i hånden sagde ...

Hej Maria

Har endnu ikke modtaget en mail med adresse, så jeg kan få sendt prins frø til sit nye hjem...

Hilsen Helle

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Losarinas mor-
Haha Miri.. ja nogen gange så kapper bægeret altså over og man kan bare ikke holde det i sig.. (kender det!)

Westmose-
Hej Mette..Ja EG bogen er ved at være brugt af mange.. men det er jo også nogen gode mønstre.. nu skal jeg se om der er noget der kan bruges i denne..

Ang. changeaway jeg er ved at lægge nogen sager ind på en shop jeg oprettede for længe siden og kan se mange også har fået lavet en og det er jo bare super fedt, så vi bedre kan se hvad hinanden har af sager :) Men prøv at kigge og sig hvilken det præcis er du mener :)

En fugl i hånden-
Hej Helle.. har sendt en mail afsted til dig :)

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)