25. februar 2010

Depeche Mode i baghaven...

Ja der var ikke langt..da vi igen skulle i byen tirsdag aften og bare give den gas! Vi spiste lidt mad i byen, hvorefter turen gik mod forum.. Vi stod plantet midt i salen, ventede på flere af de andre skulle ankomme.. og som det altid er, så kommer der altid en der er højere end dig og stiller sig lige foran dig! Ja nogen gange ønsker jeg mig at jeg bare liiiige var lidt højere end de 166 cm der står anført i mit pas... ak ja!

Det var en fed koncert.. dog var lyden lidt dårlig under nogen af sangene.. 

Vi stod lige lidt for langt væk fra scenen til at vores lille canon ixus kunne zoome til gode billeder og ikke sløret som de fleste af dem jeg fik taget! Men fik dette som er et af de bedre og ellers så filmede vi mest.. 

Dette var min 4 koncert og jeg glæder mig allerede til næste gang.. hvornår det så end bliver?! Endnu engang må vi takke Farmor som igen klarede ærterne på børnenes hjemmebane ;)









5 Hilsner:

Skribenten sagde ...

Åhh jeg holder det ikke ud! Jeg er vild med DM, og har set dem gu ved hvor mange, men denne omgang har jeg misset. Bare tanken om at de har været her igen, og jeg ikke fik lyttet på er næsten ikke til at håndtere ;)

Jeg er dyybt misundelig.

Rigtig god dag og vh
Henriette

Beam sagde ...

Åh, jeg er misundelig! Elsker selv DM - og Dave G. er jo for cool! Tak for flash af billeder, nu hvor jeg ikke selv var der.

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Henriette-
Åhh ja de er så RÅ-seje og det var fedt.. så en skam du ikke var med..

Beam-
Ja ham Dave er cool og lækker med alle hans vrikkende moves! Arbejder på få en af filmene vist..
også en skam du ikke var med..

Kh Maria

Waaddegaard sagde ...

Kun lille smule misundelig.. Depeche Mode er jo fantastisk!

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Adore Noir-
Ja kan kun være enig.. er lige ved at oploade et klip.. men tager lige lidt tid.. så kig igen senere, så kan du se den ;)

Kh Maria

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)