19. februar 2010

Så skal lattermusklerne på arbejde..

for det her show med Frank Hvam er jeg sikker på bliver en griner uden lige!Jeg VI er vilde med hans humor og har fulgt med i de forskellige sager han har været med i..
  • Casper og madrilaftalen
  • Langt fra Las Vegas
  • Shooting Stars
  • Klovn

Tænk sig at Frank skulle have været dyrlæge, men på Landbohøjskolen mødte han Jan Gintberg og der opstod fælles interesse for komik og de stoppede efter 3 et halvt år!

Så vores bettesmå skal passes ved Famsen.. så det skal nok blive hyggeligt :)

Ihh... glæder, glæder, glæder mig....


Print selv billet...Det er sgu smart i en fart!

Jeg er et rovdyr blandt kvinder. Jeg går efter de syge og svage.
— Vrøvl fra Frank

0 Hilsner:

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)