28. februar 2010

Vintergækker anno 2009



Jeg har snydt og fundet sidste års vintergækker frem..

de blev blitzet d. 13 marts

3 Hilsner:

Annchen sagde ...

Og vi trænger så gevaldigt til at dem fra i år dukker frem af isen/sneen..:)
Hvis du kigger ind forbi mig kan du se én anno 2010 - den er dog fra mine forældres have.. Her ligger sneen stadig alt for tykt:(
Men lækkert lækkert billede!! Dejligt med lidt forårsindspark..
HA' en dejlig aften..
Kh Anne

Marina sagde ...

Jeg har vintergækker i hel tæpper nu og det skriver jeg ikke for at prale men snarer for at opmundre. For en uge siden lå sneen stadigt meterhøj i min have men så fik vi tø og på ingen tid var der pludseligt fyldt med spirer og blomstrene vintergækker overalt. Jeg har aldrig oplevet det gå så hurtigt (ikke at jeg klager...) og lige pludseligt kommer det også til at gå stærkt i din plet jord.

Masser af forårshilsner til dig og dine.

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Annchen-
Ja det gør vi bestemt.. og idag fandt jeg dem ;) Og fint billede fra din forældres have.. Elsker bare billeder af blomster ;)

Marina-
Nuuuj det må være så fint i din have og dejlig med opmuntringen.. håber nu snart at sneen forsvinder så vi kan nyde de smukke blomster

Ha en dejlig dag begge to med sne og sol ;)

Kh Maria

Send en kommentar

TAK for din kommentar.. Husk at tilmelde dig via e-mail, så du ved når der er svar tilbage :)